BizForum.pl
Zarejestruj się Zaloguj się
Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dochody z podawania typow - bukmacherka
Autor Wiadomość
Nolimit 

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Wysłany: |14 Sty 2008|, o 16:08   Dochody z podawania typow - bukmacherka

Witam

Chce zaczac podawac typu ludziom na bukmacherke. Za kazdy typ ktory podam i on bedzie
trafiony chce brac jakis tam % od wygranej od ludzi. Czy ktos sie orientuje czy musze
zalozyc strone internetowa i brac pieniadze w formie abonamentu miesiecznego czy moge zrobic
to tak jak pisze czyli brac tylko kase od trafionych typow (tak jest uczciwiej) Tylko nie
wiem jak sie rozliczac z US u czy w ogole cos takiego mozna prowadzic zgodnie z prawem? Ktos
wie jak to zrobic zeby nikt z US sie nie przyczepil? Jaki podatek odprowadzac?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
twardes 

Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 629
Piwa: 12/9
Wysłany: |14 Sty 2008|, o 17:55   

Nie wiem, czy tego typu działalność wymaga jakichkolwiek pozwoleń, moim zdaniem nie dałoby się pobierać określonego w umowie procenta od zysków z wygranych, ale nie jestem ekspertem. Ewentualnie można by się było umówić z klientem na konkretną kwotę (już po wygranej) odpowiadającą procentowi i spisać umowę "o dzieło" (np. usługi doradcze ??), ale za każdym razem nową na inną kwotę. Abonament za usługę łatwiej by się dało zaksięgować.
Większość osób działa w ten sposób "na czarno" bo usługi świadczone są dla osób prywatnych i ta forma z reguły im wystarcza.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nolimit 

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Wysłany: |14 Sty 2008|, o 18:21   

No wlasnie wiem ze prawie wszyscy jada na czarno ale ja bym wolal legalnie ;)

tylko ciezko sie dowiedziec jak to zrobic zeby bylo dobrze.


Wiesz moze gdzie sie mozna dowiedziec - zadzwonic gdzies do US - powiedza tam?

btw: calkiem fajne typy - gratuluje 8-)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
twardes 

Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 629
Piwa: 12/9
Wysłany: |14 Sty 2008|, o 20:13   

Postaram sie coś więcej dowiedzieć. Myślę, że księgowa mogłaby Ci tu też pomóc.

Aaa dzięki ;-) ale te czasy już minęły....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nolimit 

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Wysłany: |5 Sie 2008|, o 11:33   

Witam

Udalo mi sie zalegalizowac dzialalnosc. Teraz przedstawiam moje wyniki w inwestowaniu u bukow.

Przedstawiam FAKTY ze mozna zarobic i to non stop na bukach.

Podaje link do forum gdzie przez 8 miesiecy podawalem typy - za darmo. Mialem kapital startowy ustalony przez forumowiczy 5 tys. W kazdym miesiacu mialem generowac zysk.

Efekt?

W kazdym miesiacu byl zysk i to duzy powyzej w okolicach tysiaca i wyzej... w jedyn tylko mala strata ok 200 zl a moze nawet mniej teraz nie pamietam juz ale wszystko jest udekumentowane na forum w tym temacie

jakie zyski?

Zaczynalem od lipca - zysk za lipiec: 5 tys yield 39

sierpien: 1 420 yield 17

wrzesien 839 zl yield 8

pazdziernik: strata 227 zl

listopad: zysk 1156 zl yield 60

grudzien: zysk 5 556 zl yield 67 (!)

styczen: zysk 2 051 yield 55

luty: zysk 5 220 yield 51


OGOLNY ZYSK z calej gry po 8 miesiacach: 21 095 zl na czysto - po odjeciu stawke itd - czysty zysk do kieszeni

Yield z calej gry 33 (!)


Wszystko udekumentowane na publicznym forum. Nie jestem tak zadnym modem ani nie mam zadnych uprawnien. Teraz mam za to tam bana. Dlaczego? Bo zazdrosnicy modowie ktorzy nie umieja ograc bukmachera dali mi bana z zazdrosci ze przez 8 miesiecy dawalem ludziom ZA DARMO najlepsze typy. Z najwioekszymi yieldami i zyskami jakiekiedykolwiek byly na tamtym forum. A forum istnieje od poczatku praktycznie jedno z 1wszych for bukmacherskich w PL. Najlepszy temat najlepsze zyski. Komus to nie pasowalo i dali mi bana. Temat byl od samego poczatku az do konca w Elite private picks - czyli najlepsze typy ktore daja ciagly zysk. Teraz temat jest w archiwum private picks

Podaje link do tematu dla niedowiarkow ze na bukach mozna zarobic i to nie zle...

http://www.mecz.pl/forum/...&page=1&fpart=1




Teraz prowadze dalej typy tylko ze juz za oplata. Teraz przynajmniej nikt mi nie da bana za moja prace jak na tamtym forum. Teraz poprostu ludzie traktuja to jako inwestycje zaplaca i maja duzy zarobek z tego - czyli dobrze zainwestowali... nikt nie zazdrosci bo sobie nie bedzie zazdroscil wiec i wilk syty i owca cala. Ja mam dodatkowy bonus na waciki z abonow a ludzie zarabiaja naprawde duza kase


Podaje link do mojego tematu na innym forum juz nie zwiazanym nawet z bukmacherka gdzie ludzie pisza na zywo jak moje typy itd czy maja zyski czy nie. Pelna przejrzystosc. Czegos takiego nikt w necie nie ma. Forum oczywiscie znowu publiczne nie mam tam moda ani nic. jestem zwyklym uzytkownikiem.

http://www.insomnia.pl/Bu...88187-s136.html


temat ma juz 136 strony dlatego podaje link do ostatniej strony.


Na wszystkim sie da zarabiac tylko trzeba wiedziec jak i miec jakas tam smykalke - i naprawde nie trzeba zapierdalac 8 godzin w nudnej pracy...

Z faktami sie nie dyskutuje - tyle czasu nie mozna jechac na szczesciu ;)

oczywiscie mam zarejestrowana DG wystawiam faktury itd. Pelen legal
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
twardes 

Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 629
Piwa: 12/9
Wysłany: |5 Sie 2008|, o 13:39   

Faktycznie, świetne wyniki. Sam się zainteresowałem twoją ofertą. Napisz gdzie można znaleźć więcej informacji i sposobu współpracy z Tobą.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nolimit 

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Wysłany: |5 Sie 2008|, o 14:20   

witam

napisz na tylkoremis@gmail.com

to moj mail

Napisz a wysle ci co i jak
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
twardes 

Wiek: 32
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 629
Piwa: 12/9
Wysłany: |16 Gru 2008|, o 00:36   

Niestety, ja z Tobą nie miałem szczęścia. Udało mi się trochę odbić grając na swoim systemem, ale generalnie uciąłem straty póki euro stało wysoko....
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Nolimit 

Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 5
Wysłany: |16 Gru 2008|, o 17:47   

To moze sprobojesz jeszcze raz? Jak czytasz inso i sfd to wiesz ze teraz idzie znakomicie i zyski sa dobre od dluzszego czasu. Od 3 miesiecy nie bylo weekendu na stracie


tutaj CALY listopad:

Zysk: 770 e - czyli na PLN ok 3000 zl




http://img67.imageshack.us/my.php?image=bf5lv0.jpg


tutaj cos z grudnia

http://img168.imageshack....mage=bf7vz6.jpg

Stawka 200 e - zysk 580 e

zysk na czysto - 363 e


http://www.fotosik.pl/sho...55189b98dea56a2



takze idzie naprawde dobrze od kilku miesiecy non stop plus. Zreszta jak czytasz sfd i inso to widzisz ze ludzie zadowoleni


Teraz jest dobry czas na zarabianie gra duzo lig, mozna spokojnie do maja czerpac zyski. I pozniej ruszyc ponownie w pazdzierniku
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
alberto1992

Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 2
Wysłany: |19 Gru 2009|, o 11:14   

chcesz zarobic przez internet nie wychodząc z domu? Wyślij sms a my podamy Ci link do strony gdzie zostaniesz ADMINEM w allegro. bedziesz tylko akceptowal wystawione aukcje!

Po prostu wyślij game xszmnc na numer 91977 i otrzymasz potwierdzający SMS z linkiem i darmowym kontem!

Koszt całkowity: 0,49 PLN/SMS (0,49 PLN/SMS + VAT)

SZUKAMY chętnych!

Wolne miejsca!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Wersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

 

 

   

Kontakt i Reklama
 
© BizForum.pl