BizForum.pl
Zarejestruj się Zaloguj się
Rejestracja Zaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Dotacja na działalność
Autor Wiadomość
grandmike74

Wysłany: |21 Gru 2011|, o 15:51   Dotacja na działalność

Witam wszystkich :)

Może od razu przejdę do rzeczy, a więc mam 19 lat, obecnie mieszkam w Anglii ale w następnym roku mam zamiar wrócić do kraju, (odciąć się od rodziców i zacząć działać na własną rękę). Chciałbym rozpocząć działalność w zakresie wideofilmowania imprez okolicznościowych (wesela, komersy, 18'stki itd.). W Polsce planuje znaleźć pracę ' na początek ' żeby chociaż coś było, i w tym czasie rozkręcić się z filmowaniem. Stąd moje pytanie: czy mogę liczyć na jakąkolwiek dotacje z Unii lub coś takiego ? Przyznaję, że jestem całkowicie zielony w tych sprawach (mam na myśli te dotacje, całe prawo polskie, warunki, gdzie co i jak). Z wideofilmowaniem mam w miarę doświadczenie i myślę że nie miałbym problemu z taką działalnością.

Proszę o jakąkolwiek odpowiedź i pomoc. Na wszelkie pytania również mogę odpowiedzieć :)

Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta

jctk 

Piwa: 6/5
Wysłany: |31 Sty 2012|, o 14:50   

Czesc.
Widzę, ze działamy na tym samym dołku.
Dotacje w Polsce owszem są. Zorientuj jak to wygląda z urzędami pracy ( wojewódzkimi, regionalnymi ). Zwykle każdy wymaga bycia bezrobotnym ( czyli zarejestrowny w urzedzie od jakiegoś czasu ), choć w wojewódzkim się nie spotkałam z tym wymogiem - zależy po prostu od instytucji.
Nastaw się na walkę. Rozmowy z doradcami są oceniane, oceniają Ciebie, Twój sposób wymowy, zachowanie. Ogólnie Twoje szanse na powodzenie.
Fajnie by było jaklbyś miał pojęcie o tym co robisz, czyli najlepiej dla potwierdzenia jakieś kursy - dla nich to też plus - bo wiedzą ze dotacja nie pójdzie na marne.
Oczywiście zależy o jaką kwotyę dotacji się starasz. Do 40tys, czy do ok 18tys.

Masz pytania - pytaj ;-)

RabbitOffice

Wysłany: |24 Wrz 2013|, o 16:50   Adres dla firmy